Nie jesteś do końca zadowolony z produktu? U nas bez problemu zwrócisz produkt. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom, ponieważ jesteśmy pewni sprzedawanych produktów. Nie ponosisz zatem żadnego ryzyka!
-
Pobierz i wypełnij formularz zwrotu towaru. Będzie nam miło jeśli poinformują nas Państwo o planowanym zwrocie towaru przy użyciu formularza kontaktowego. Usprawni to proces i czas realizacji zwrotu.
Formularz zwrotu
Formularz reklamacyjny
-
Odeślij towar wygodną dla Ciebie formą transportu, upewniając się, że towar jest dobrze zapakowany i oznaczony odpowiednimi etykietami bezpieczeństwa. Pamiętaj, aby dołączyć formularz zwrotu oraz oryginał dowodu zakupu. Produkty noszące ślady użytkowania lub montażu nie będą przyjmowane (towar musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako nieużywany).
Adres do wysyłki:
Blendo
Mateusz Woźniak
ul. Domina 88
41-103 Siemianowice Śląskie
- Do 14 dni od złożenia oświadczenia otrzymasz zwrot pieniędzy na rachunek wskazany w formularzu zwrotu.
Często zadawane pytania
Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na pytanie, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy lub pod numerem telefonu 790-664-108 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00).
Czy mogę zwrócić produkt?
Tak, jak najbardziej. Masz 14 dni na powiadomienie nas o zwrocie. Możesz to zrobić kontaktując się z nami poprzez formularz kontaktowy. Od tego momentu masz kolejne 14 dni na odesłanie nam produktu, który nie ma śladów użytkowania.
Czy sklep pokrywa koszty transportu?
Sklep nie pokrywa kosztów wysyłki w przypadku zwrotów oraz reklamacji produktu.
Kiedy nie przysługuje mi prawo do zwrotu?
Prawo do zwrotu nie przysługuję osobom, które zamówiły produkty na dane działalności gospodarczej. Ponadto, produkt musi być nieużywany i nie może zawierać śladów użytkowania (towar musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako nieużywany).